Klachten RAV Flevoland
Ik heb een klacht! En nu?
Voor de RAV Flevoland kunt u uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken:
• U maakt gebruik van het formulier in de Klachtenfolder
• U stuurt een e-mail naar post@ggdflevoland.nl t.a.v. de klachtenfunctionaris;
• U stuurt een brief naar:
GGD Flevoland, t.a.v. de klachtenfunctionaris, Antwoordnummer 801, 8200 WB Lelystad
Niet tevreden over de behandeling van uw klacht?
Gaat uw klacht over de zorgverlening en bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Ambulancezorg of tot de
Geschillencommissie Publieke Gezondheid.
Gaat uw klacht over andere zaken dan de zorgverlening? En bent u niet tevreden over de uitkomst van de afhandeling? Dan kunt u zich wenden tot De Nationale ombudsman.
Zie ook de Klachtenregeling GGD Flevoland